Mjn vertrek nadert! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Nelly Hoogland - WaarBenJij.nu Mjn vertrek nadert! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Nelly Hoogland - WaarBenJij.nu

Mjn vertrek nadert!

Door: Nelly Hoogland

Blijf op de hoogte en volg Nelly

24 Oktober 2016 | Nederland, Utrecht

Nog een paar uur, dan verlaat ik het koude Nederland. De vlucht brengt me eerst naar Dubai, en na een stop van een paar uur vlieg ik door naar Melbourne. Een lange vlucht van ruim 12 uur. Daarna nog een binnenlandse vlucht naar Hobart. Dan ben ik, gaar en wel, waar ik heen wil. Als ik veilig ben aangekomen, woensdag om half 10 plaatselijke tijd, laat ik het jullie weten. Liefs van Nel.

• 24 Oktober 2016 - 16:08

Paul:

Leuk dat je dit gaat bijhouden!

Nelly

Ben een actieve wandelaar, hou van leuke tochten in mijn woonomgeving, maar ook een weekend of meer daagse tochten vind ik heerlijk. Wandelen in de bergen van Tasmanië, is mijn nieuwste uitdaging. Die ik in november aanga. Ben heel nieuwsgierig naar de natuur daar.