Welkom in Tasmanie - Reisverslag uit Hobart, Australië van Nelly Hoogland - WaarBenJij.nu Welkom in Tasmanie - Reisverslag uit Hobart, Australië van Nelly Hoogland - WaarBenJij.nu

Welkom in Tasmanie

Door: Nelly Hoogland

Blijf op de hoogte en volg Nelly

26 Oktober 2016 | Australië, Hobart

Vandaag ben ik na een lange reis aangekomen op Tasmanie. En zit ik buiten te genieten in het zonnetje. Van het heerlijke weer, de onbekende vogelgeluiden en het zoemen van de bijen in een bloeiende struik naast mijn appartementje. Ook bijzonder zijn de sterke geuren van de eucalyptus bomen.
Hier vlakbij is een mooi uitzichtspunt over Hobart en de baai. Daar ben ik al heengeweest. Ook heerlijk dat ik niet helemaal gesloopt ben van de reis. Het lijkt er op dat ik niet echt een jetlag heb. Afkloppen aan de houten tafel....
Al met al een heerlijk begin. Groet van Nel.

  • 26 Oktober 2016 - 10:03

    Margot:

    Hallo Nel,
    Wat leuk dat het gelukt is met waarbenjij.nu! Fijn dat je goed bent aangekomen en geniet van deze prachtige reis!!
    Groetjes Margot

  • 26 Oktober 2016 - 10:39

    Naomi:

    Nel! Fijn dat je er bent en dat de reis zo goed is verlopen :) geniet ervan! Groetjes Naomi!

  • 26 Oktober 2016 - 13:34

    Rene:

    Heel veel plezier de komende weken.en geniet er maar van

  • 26 Oktober 2016 - 14:27

    Rieneke:

    Dag Nel, Klinkt allemaal heel goed en ontspannen. Echt vakantie!

    Ik hoop dat je prachtige dingen gaat zien in Tasmanie.

    Veel plezier.

    Rieneke

  • 27 Oktober 2016 - 17:30

    Tjerk:

    Joejoe!

    Veel plezier ma!

    Ben benieuwd naar je volgende verhaal!

    Groetjes II

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelly

Ben een actieve wandelaar, hou van leuke tochten in mijn woonomgeving, maar ook een weekend of meer daagse tochten vind ik heerlijk. Wandelen in de bergen van Tasmanië, is mijn nieuwste uitdaging. Die ik in november aanga. Ben heel nieuwsgierig naar de natuur daar.

Actief sinds 24 Okt. 2016
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 2993

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2016 - 25 November 2016

Tasmanië ontdekken

Landen bezocht: